Ny öppnad blogg!

Nu är det så att jag (Linnea) har bestämt att jag ska öppna en blogg till utöver SwedenVampireDiaries (som jag och Sofie friver tillsammans), och denna gång handlar det inte om vampyrer utan häxor :)

Eftersom Secret Circle fortfarande är under produktion och snart kommer att börja spelas in, finns det än så länge inte så jätte mycket information.

Men för att hålla er lite uppdaterade om vad faktiskt serien kommer att handla om, kan ni titta på de tre trailers som har släppts till serien, som preliminärt har premiär den 8 September 2011 :)

Klicka på bilderna nedan för att se en sneak-peek:



Nedan finns ett promo-klipp:



Jag längtar verkligen till Secret Circle har premiär i höst! Det, tillsammans med The Vampire Diaries säsong 3 kommer att göra mig till en lycklig tjej under hela hösten :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0