Pilot, Bound + Loner

Jag skapade denna blogg när jag hade en hel del fritid - men som ni vet driver jag också SwedenVampireDiaries och nu har den säsongen dragit igång också, dit det mesta av min tid går.
Så denna blogg blir lite lidande...kommer dock att varje vecka lägga upp det nya avsnittet och trailern inför nästa avsnitt + synposin :)

Kommer att dra igång denna blogg om jag känner attt jag har mer tid :)

Här kan ni se avsnitt 1 "Pilot" (direktlänk, direktlänk och sidan med avsnittet)

Här kan ni se avnitt 2 "Bound" (direktlänk, direktlänk och sidan med avsnittet)


Trailer inför nästa avsnitt "Loner" som kommer ut under torsdagsnatten 29/9



Den officiella synopsin:
A cute jock named Luke asks Cassie to the school dance, and after watching Adam spend time with Diana at the boathouse, she accepts his offer. Meanwhile, Melissa sees the dance as an opportunity to get closer to Nick. Faye, on the other hand, has no plans to go and remains focused on finding a way to control her powers. Dawn discovers someone from their past, an intense man named Zachary, is in town asking questions about the Cassie and the Circle, so she asks Charles to keep an eye on him. Colin Bucksey directed the episode written by Richard Hatem.


Kommentarer
Postat av: Chitra

Hej! Om du behöver hjälp, så vill jag gärna gästblogga. Hör av dig om det intresset finns.

Kram

2011-09-24 @ 21:49:25
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0